black friday : (

çikolata sevenler…çikolatalı kek sevenler ! ben her ikisini de çok çok seviyorum, sevmeyen?

veeee bugün canım birden çikolatali kek yapmak istedi…üşenmedim, kalktım malzemelerimi hazirladim..Her aşamayi düzgün bir şekilde yaptim ama bir yerde bir yanlışlıkta yaptim..Kekin tadini tutturdum ama görüntüyü yakalayamadim, hopefully next time : ) Dostlarımız iyi günde kötü günde yanınızda olur yaa…benim de bu başarısız “çikolatali kek” günümde yas & örsiko beni yalniz bırakmadi ve bana geldiler. Destek oldular, bildikleri kek tecrübelerini paylaştılar.. ( kekin iyi pişip pişmediğini anlamak için bıçak batırın bile dediler, yas sen demiştin di mi ?) ben kürdan batırmıştım oysa ki…sonuç olarak çirkin görüntülü ama çok lezzetli bir kek yaptim..Lezzeti yakalamak da bir başari : )  

merak edenlere….tabii ki çikolatali keki afiyetle yedik : ) ooo yanında da çaylarımız ve keyifli bir sohbet..

malzemeler hazir.

yumurtalar kirildi ; )

hello helloo

mikserde 5 dakikada karistim ; )

birazciik daha mikser...

vee tabii ki onceden isitilmis firin.

taşsın..dökülmesin !

cok lezzetliyim ama goruntum cirkin : ( pofffff.

This entry was posted in no comment, sweet chocolate. Bookmark the permalink.

One Response to black friday : (

  1. Nazli says:

    Ellerine saglik:)…bana evlendikten sonra yaptigim ilk keki hatirlattin Ayse!! Christian’in eline tutusturup (evet o kadar sert olmustu ki, kaliptan cikarip, birinin eline bile verebiliyordun..ve aynen o sekilde kaliyordu havada!!) resmini cekmistim, o kadar komikti ki!! Kek yapacaksan, Cenk’in websitesini tavsiye ederim, aslinda ne yapicaksan, tavsiye ederim, sanirim yakinda bir kitap ta cikaracak.: http://cafefernando.com/

Leave a Reply

