LA.

fotograf & fotograf cekmek benim icin her zaman cok buyuk bir keyif..beni yakin taniyanlar da bunu zaten cok iyi bilirler.. foto ays ; ) esasinda son zamanlarda istedigim performansi sergileyemiyorum : ( puffff  amaaaa cok mutluyum ki cevremde gercekten bu isi keyifle yapan sevdigim dostlarim & akrabalarim var vee hepside konularinda cok basarililar.. Sevgili Selin’de bunlardan bir tanesi…cektigi fotolari gorunce icim acildi diyebilirim,inanilmaz guzeller…hemen de paylasmak istedim umarim bana kizmaz : (  Kendisin uzmanlastigi alan bebekler & cocuklar ! ne kadar da guzel bir secim.. insanin ici aciliyordur calisirken.. Fotograf cekmek sanildigi kadar da kolay birsey degil,oncelikle iyi bir gozunuzun olmasi lazim : )  Selin’inde cok guzel bir gozu var zaten  🙂  Basarilar diliyorum ve web page’ne bakmanizi tavsiye ediyorum..

Bu iki fotograf yine Sevgili Selin’in calismasi bu sefer ki bebekler & cocuklarla alakali degil bizim hometown Adana’dan..LA ! Lovely Adana..ve i miss adana !

http://www.selinky.com/

 

This entry was posted in cities & travel., photography & art. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

