Christmas Decoration

bu sene xmass tree yapamadim…insallah seneye yapmayi planliyorummm : ) ama cok mutluyum ki en yakinlarim bu sene evlerinde xmass tree’lerini & decoration’larini yaptilar ve yilbasi heyecanini evlerine tasidilar. Blogumda paylasmak istedim cunku hepsi birer emek ve de hepsinde ayri bir detay ve guzellik var..ellerinize saglik kizlar ! Aralik ayini sevmemin nedenlerinden biri de zaten yilbasi agacidir : ) kucuklugumden beri bizim evde yilbasi agaci yapilir hatta bir tanesini paylasmak istedim 1994 yilindan.

Yasemin Berkman Yucaoglu xmass tree
Zeynep Tumay xmass tree
Nazli Akyildiz xmass tree

Nurgul Mumcuoglu xmass tree

Hulya Turkoglu Bakir xmass Tree


Sinem Turan Eksioglu xmass table decoration

Mey Levi xmass tree
Xmass tree from my house..1994

This entry was posted in christmas & new year 2010, design & decor inspiration, details. Bookmark the permalink.

6 Responses to Christmas Decoration

  1. yasemin says:

    harikaaa!!
    ellerine saglik ays!

  2. zeynep says:

    super olmuş ays 🙂
    christmas brunch, table decoration ve christmas corner resimlerini de oldukça göndericem sana.

  3. ayseozler says:

    evet bekliyorummmm….zaten 26 aralikta cekeriz 😉

    • sinem turan ekşioğlu says:

      1994 yılını begenmeden gecemycm,
      geçmişten günümüze değişmeyen zevkler…
      annesine bak kızını al:))
      tebrikler…

  4. Liana Baruh says:

    Ben en en çok yaseminin xtreesini begendim, harika olmuş Yas!

  5. Liana Baruh says:

    Ya zeynep’inki de cok cok guzelmis 🙂 ben yapmadım artık seneye..

Leave a Reply

