details.

su dunyada ani biriktiryorsak eger,anlari unutulmaz kilmak tek amacimiz‘ ne kadar da guzel bir soz..ben de ‘o ani’ bugun paylasmak icin bc atelierin davetine gittim…iyi ki de gittim ! yun sicakliginda bir atmosfer vardi..icim isindi.Butun guzellikler ise detaylarda sakliydi..

hem sevdikerinizi simartabilecek birseyler bulmaniz mumkun hem de kendinizi..ben kendimi simarttim šŸ™‚ ve cok guzel bir iki sey aldim. Gitmenizi tavsiye ederim veee kendiniz & eviniz icin birseyler almanizi.

B&C Atelier D’ambiance / Nisantasi

This entry was posted in design & decor inspiration, details. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

