all-clad vs. calphalon

tencere tava secmek kimin aklina gelirdi ki bu kadar zor olacak : ) ? ben bu aralar karar vermelerimde cok zorlaniyorum pufffffff …HELP ME ! esasinda bu kadar da kararsiz biri degilim..cok fazla secenek olunca boyle oldum yoksa simardim mi ? 😦

ceyizime 😛 alacagim ilk mutfak esyasi olacagi icin bu konuda cok hassas ve titizim. Cok lezzetli yemekler yapmak istiyorum hihiihihohooho duyda inanma : ) o yuzden de icime sinen tencere tavayi almak istiyorum.. bunlar normal istekler di mi ?

okayyy okayyyy…I had made up my mind that I wanted AllClad.

This entry was posted in Home, kitchenette. Bookmark the permalink.

3 Responses to all-clad vs. calphalon

  1. sedef ünsal says:

    seen halbuki hic kararsizz degildin kime benzediysen artik :)) ozman bu tencerelerdeki ilk lezziz yemeklerini bekliyorumm a.a. Hahahahaha 😀

  2. Liana Baruh says:

    Doğru seçim! çok bilirim ya 🙂 kesin Can seçti takımı ahahahaha 🙂 Evimizin erkekleri bizden becerikli!

  3. ayseozler says:

    can calphalon istedi ben all-clad !
    o yuzden kafam karismisti..ama sonunda ikna ettim 😉

Leave a Reply

